1. 1. Úvod
    ❱
    1. 1.1. Programování
    2. 1.2. Programovací jazyky
    3. 1.3. Jazyk C
    4. 1.4. Paměť
  2. 2. Nastavení prostředí
    ❱
    1. 2.1. Linux
    2. 2.2. Editor
    3. 2.3. Překlad
    4. 2.4. Ladění
  3. 3. Programování v C
    ❱
    1. 3.1. Syntaxe
    2. 3.2. Příkazy a výrazy
    3. 3.3. Proměnné
      ❱
      1. 3.3.1. Globální proměnné
      2. 3.3.2. Konstanty
      3. 3.3.3. Složený zápis
      4. 3.3.4. Pojmenovávání proměnných
    4. 3.4. Datové typy
      ❱
      1. 3.4.1. Celočíselné typy
      2. 3.4.2. Desetinné číselné typy
      3. 3.4.3. Pravdivostní typy
    5. 3.5. Řízení toku
      ❱
      1. 3.5.1. Podmínky
        ❱
        1. 3.5.1.1. Příkaz switch
      2. 3.5.2. Cykly
        ❱
        1. 3.5.2.1. Cyklus while
        2. 3.5.2.2. Cyklus for
    6. 3.6. Funkce
      ❱
      1. 3.6.1. Rekurze
      2. 3.6.2. Funkce standardní knihovny
    7. 3.7. Preprocesor
      ❱
      1. 3.7.1. Vkládání souborů
      2. 3.7.2. Makra
    8. 3.8. Práce s pamětí
      ❱
      1. 3.8.1. Automatická paměť
      2. 3.8.2. Ukazatele
      3. 3.8.3. Dynamická paměť
      4. 3.8.4. Globální paměť
    9. 3.9. Pole
      ❱
      1. 3.9.1. Statické pole
      2. 3.9.2. Dynamické pole
      3. 3.9.3. Vícerozměrné pole
    10. 3.10. Text
      ❱
      1. 3.10.1. Znaky
      2. 3.10.2. Řetězce
      3. 3.10.3. Vstup a výstup
        ❱
        1. 3.10.3.1. Vstup
        2. 3.10.3.2. Výstup
    11. 3.11. Vlastní datové typy
      ❱
      1. 3.11.1. Struktury
      2. 3.11.2. Struktury a funkce
    12. 3.12. Soubory
      ❱
      1. 3.12.1. Otevření souborů
      2. 3.12.2. Práce se soubory
    13. 3.13. Modularizace
      ❱
      1. 3.13.1. Linker
      2. 3.13.2. Používání kódu z jiných souborů
      3. 3.13.3. Hlavičkové soubory
      4. 3.13.4. Knihovny
    14. 3.14. Automatizace překladu
    15. 3.15. Aplikované úlohy
      ❱
      1. 3.15.1. TGA
      2. 3.15.2. GIF
      3. 3.15.3. SDL
      4. 3.15.4. Chipmunk
    16. 3.16. Co dál?
  4. 4. Různé
    ❱
    1. 4.1. Rozklad problému
    2. 4.2. Generování náhodných čísel
    3. 4.3. Funkce main
    4. 4.4. Parametry překladače
  5. 5. Úlohy
    ❱
    1. 5.1. Základy
    2. 5.2. Ukazatele
    3. 5.3. Pole
      ❱
      1. 5.3.1. PvP bitevní hra
    4. 5.4. Dvourozměrné pole
      ❱
      1. 5.4.1. Digitální hodiny
    5. 5.5. Řetězce
      ❱
      1. 5.5.1. Chat cleaner
    6. 5.6. Struktury
      ❱
      1. 5.6.1. TGA hodiny
      2. 5.6.2. Létající písmenka
    7. 5.7. Soubory
      ❱
      1. 5.7.1. Střelba na terče
      2. 5.7.2. Meme generarátor
    8. 5.8. SDL hry
      ❱
      1. 5.8.1. Had
    9. 5.9. Různé
  6. 6. Časté chyby
    ❱
    1. 6.1. Paměťové chyby
  7. 7. Galerie projektů (2020/2021)

Úvod do programování

SDL